+47 91562121 post@worldopen.no

Fordelskunder flest er automatisk kvalifisert til det, ved å være tilknyttet en eller annen type av enten fordelskort, medlemskap, abonnement, ansatte i firmaer med avtaler, kunder, samt de over 60 med trygde/pensjons-rettigheter, samt andre relaterte godkjente innfallsvinkler for å kunne ta del i våre reise fordeler.

Tilhører man ikke de nevnte grupper, kan man spørre oss hvordan fordelskunde-rettighetene kan eventuelt ordnes.

Fordelskunde- fordeler i World Open A.S. er følgende:

Fordel 1:

Ettersom hvor mange personer som kan overnatte/antall senger på en boenhet (mest i syden), kan man bo her alle sammen, opptil 4 personer, men man betaler KUN for, om 1 person hadde bodd på f.eks. leiligheten/villaen.
Extra-info:
Noen steder kan det være 2, 3 eller 4 senger, men uansett betaler man for boenheten som om 1 person skulle bo der. Prisen kan være forskjellig på små og store enheter, samt på standard. Imidlertid søker vi minst den samme standard som ellers er vanlig på ferie-bosteder.
(Vi vet de store charter og pakke-leverandørene oftest tar fullt betalt for hver enkelt person på bostedene i Syden. De skal jo dekke inn busser-guider-kontorer, adm.utg. og en mengde andre kostnader.) Alt dette slipper vi, derfor kan vi tilby fordelen med at KUN 1 betaler, og flere bor til samme prisen. Derfor kan det være mange kroner å spare på en Syden-Ferie med oss, ja ofte langt under halve prisen faktisk.)

Fordel 2:

Det meste av ferieoppholds-summen betales først ved ankomst til ferie-anlegget, etter først å ha besiktiget sitt bosted.
Extra-info:
Det kan ofte forekomme at man får ganske forskjellig kvalitet på det samme feriestedet på en charter-tur. Man har betalt alt på forhånd, og er ofte overlatt til andre, for å måtte ta den boenheten man får. Hos oss har kunde den makt det ligger i det, at de på feriestedet først får penger når kvalitet og utstyr først er sjekket av de som skal bo der, ifølge spesifikasjon man vet før ankomst til anlegget.

Fordel 3:

Man får alltid den leiligheten som har blitt holdt av gjennom skriftelig bekreftelse på den spesifikke f.eks. leiligheten hos oss.

Extra-info:

På charter og pakke-turer generelt har vi alle opplevd å få beskjed om at det er fullbooket, og at vi må ta noe annet ledig istedet(ofte med mye dårligere kvalitet). Dette skjer aldri hos oss, da vi får skriftelig bekreftelse på en spesifikk leilighet til den enkelte kunde, sendt skriftelig til vår kunde før avreisen. Når de vet de ikke cfår penger før leilighet er godkjent av kunden, er de svært nøye med å sørge for at kunden blir fornøyd og betaler.

Fordel 4:

Våre kunder er langt mer fleksible på varighet utenom 1,2 eller 3 uker f.eks., slik at man kan være 10 eller 17 dager f.eks. Vi er fleksible på tid og kan enten hjelpe kunde med fly, eller kunden selv kan velge såvel rimeligste som tidsmessig beste reisemåte.
Extra-info:
Flyselskaper flyr ofte hver dag eller oftere enn 1 gang per uke til mange steder, og man kan mer og mer kjøpe enkeltturer opp og ned. Dette gir nevnte fordeler bl.a., samt at man bor mer selvstendig og ikke i flokk og følge. Man kan da også utnytte maksimal tid fra den dagen man har fri, til den dagen man må være på jobb igjen f.eks.

Fordel 5:

Trygghet og personlig oppfølging av ansvarlige på bostedet, med personlig skriftelig bekreftelset, med telefoner, adresse, eventuelt kontaktperson ved ankomst, gitt på forhånd etter bestillingen:
Extra-info:
Dessverre opplever mange, særlig med direkte internett-booking og forhåndsbetaling på kort/langtids-leie, at det rett og slett ikke finnes det bostedet man tror man har.Flere har oppdiktet bilder og text på sine nett-sider og/eller brosjyrer. Hos oss ser fordels-kundene sitt bosted selv ved personlig å være der, før det vesentligste av summen skal betales. Det er trygghet i praksis!

Hvor kan man reise:

Man kan da bo i leiligheter/studioer/villaer opptil 4 personer på forskjellige Syden-destinasjoner som f.eks. Kanari-øyene: Tenerife-Gran Canaria, samt Hellas, Sør-Afrika, Spania, Brasil, Kypros, Portugal, Thailand, Fillipinene, Karibien og Bali.
For øyeblikket sjekker vi ut tilsvarende fordels-konsept i f.eks. Florida, Kroatia, Norge m.m.

Hvem er våre fordelskunder:

World Opens Fordelskunder kan være f.eks.: Medlemmer, abonnenter, fordelskort-innehavere, kort-kunder, klubb- og forenings-kunder m.m., samt selvsagt direkte fordels-kunder i World Open A.S.

Eksempler på våre Fordelskunder:

Vi har f.eks. kunder med Fordelskundekort fra : Bensinselskap, bankers kunder og ansatte, aviskunder, organisasjoner, klubber, forbund, spareforeninger, reise og fritids-ordninger, borettslag, kjedetilslutninger.

Hvordan bli Fordelskunde:

Er du medlem eller har fordelskort eller medlemskap et sted, kan du påvirke de som administrerer det. Be de ta kontakt med oss for en avtale, så får du straks alle de nevnte ferie-fordeler. Si bare dintilknytning når du ringer, så er vi igang med å gi deg info om nettopp ditt ønskede ferie-ønske.

Velkommen som Fordelskunde hos World Open A.S.!